Psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencija

ŠIAULIŲ R. GRUZDŽIŲ GIMNAZIJOS

PSICHOTROPINIŲ MEDŽIAGŲ VARTOJIMO PREVENCINIŲ PRIEMONIŲ PLANAS

2025-2026 m. m.

Tikslas – stiprinti gimnazijos bendruomenės narių švietimą, saugumą ir sveikatą, atliekant psichotropinių medžiagų  vartojimo prevenciją.

Uždaviniai:

    • Prevencinių priemonių organizavimas;
    • Bendruomenės narių švietimas psichotropinių medžiagų vartojimo prevencijai;
    • Tarpinstitucinis bendradarbiavimas.

Tema

Forma

Klasė

Data

Atsakingas

„Elektroninės cigaretės ir mes“ Filmo peržiūra ir aptarimas. 6 Rugsėjis Virginija Kievišienė
„Elektroninės cigaretės“ Stendas Spalis Virginija Kievišienė
Susitikimas su lektore S. Jakė tema „Psichoaktyvios medžiagos – laisvės iliuzija. Tylūs klausimai – garsūs atsakymai“.  „Priklausomybės: kaip išvengti spaudimo ir likti savimi“. Paskaita 8 kl. – I, II III,gimn. 10-08 Laima Virginienė
„Elektroninės cigaretės ir mes“ Filmo peržiūra ir aptarimas. 5 A, B. Lapkritis Virginija Kievišienė
„Aš – prieš žalingus įpročius“ Plakatai 1-4 Lapkritis Pradinių klasių mokytojos
Psichoaktyvios medžiagos; Atsakomybė už sprendimą; Tinkamo sprendimo žingsniai  Gyvenimo įgūdžiai 5, 6, 7 Spalis-gruodis Rima Bernotienė
Atpažinti teigiamą ir neigiamą spaudimą; Nesileisk įkalbamas; Informacija + sveiki pasirinkimai = sėkmė Klasės valandėlė I A, B gimn. Spalis-gruodis Jekaterina Vrublevskaja Simona Rudžinskienė
Gyventi sveikai; Vengti tabako; Vengti alkoholio vartojimo Klasės valandėlė I-III gimn. Spalis-gruodis Klasės vadovės
„Psichotropinės medžiagos: žala ir atsakomybė“ Susitikimas su bendruomenės pareigūnais 8, I A, B  gimn. Sausis

Vasaris

 

Klasės vadovės
Žalingų įpročių prevencija Susitikimas su visuomenės sveikatos biuro lektoriumi 5-7 Kovas-gegužė Virginija Kievišienė
Alkoholio, tabako, psichotropinių medžiagų vartojimo prevencinė programa Pokalbis, diskusija, praktinė veikla 1-4

 

5-8,

I-IV gimn.

Rugsėjis-gegužė

Rugsėjis-birželis

Pradinių klasių mokytojos Klasių vadovai

Psichoaktyviosios medžiagos ir mokykla (prevencijos ir intervencijos gairės)