Projektas „Kokybiškų karjeros paslaugų teikimas realioje ir virtualioje aplinkoje“

Gruzdžių gimnazijos mokiniai dalyvauja profesinio orientavimo projekte „Kokybiškų karjeros paslaugų teikimas realioje ir virtualioje aplinkoje“. Birželio 7d. I-III gimn.kl. gimnazistams Užimtumo tarnybos prie LR SADM lektorės vedė užsiėmimus.

II-III gumn.kl mokiniai su Šiaulių regioninio karjeros centro karjeros konsultantė Valdone Reizgevičienė mokiniai aptarė Darbo vasara galimybes moksleiviams. Informacija suteikta apie darbo rinką ir galimybę įsidarbinti jaunuoliams nuo 14 metų. Karjeros konsultantė nurodė visas galimybes kur jaunas žmogus gali registruotis, norint dirbti vasaros metu, taip pat kur reikia ieškoti darbdavių pasiūlymų. 

Karjeros konsultantė Adriana Jazukevičiūtė kalbėjo apie Profesinį apsisprendimą ir Gyvenimo aprašymą. Su moksleiviais atliko testus, suteikė galimybę išsiaiškinti kokios profesijos jiems tinka. Taip pat karjeros konsultantė informatyviai papasakojo kaip pasirašyti pirmąjį gyvenimo aprašymą – CV ir kokių klaidų reikia vengti.

Šiaulių regioninio karjeros centro konsultantė Živilė Žostautienė su I gimn. kl. mokiniais diskutavo apie „Autentišką lyderystę”. MOkiniai aktyviai įsitraukė į užduotis ir atliko psichologinius testus. Diskusijų metu buvo aptartos lyderių charakterių savybės bei kas įtakoja vienokį ar kitokį valdymo būdą. Detaliai išanalizuoti žymių žmonių charakterio bruožai bei lyderių tipai. Psichologiniu aspektu aptarti „žmonių šešėliai”, su kuriais tenka susidurti kiekvienam. Mokiniai aktyviai klausėsi ir aptarinėjo savo silpnybes bei stiprybės, aiškinosi kokį karjeros kelią kiekvienas norėtų pasirinkti ir kiek kiekvienas yra pasiryžęs į save investuoti. Po smagios teorinės dalies, praktinė dalis persikėlė į mokyklos kiemo teritoriją. Mokiniai atliko dvi psichologines užduotis – žaidimą „Išlikimas” bei vikrumą ir autentiškumą patikrinanti užduotis „Surask ir pažymėk”.  Jaunuoliai turėjo iššūkį pajusti savo vidinę būseną ir elgseną ekstremalioje situacijoje bei komandinio darbo privalumus ir minusus. Antroji užduotis atskleidė kiekvieno vaiko individualumą, vikrumą ir gudrumą. Laimėtojai buvo apdovanoti prizais, o kiti džiaugėsi puikia nuotaika ir gerai praleistu laiku.